Krovinių gabenimas jūra yra ekonomiškas būdas gabenti didelius krovinių kiekius dideliais atstumais. Nors krovinių gabenimas oro transportu yra pagrindinis būdas gabenti nedideles, jautrias ir laikui jautrias siuntas, krovinių gabenimas jūra labiau tinka gabenti didesnius kiekius ne itin svarbių krovinių didesniais atstumais. Krovinių gabenimas jūra gali būti prieinamesnis nei kitomis transporto rūšimis, tačiau tai nereiškia, kad jis pigus. Renkantis, kuri laivybos paslauga tinka jūsų verslui ir jūsų prekėms, reikia atsižvelgti į daug įvairių veiksnių. Šiame tinklaraščio įraše nagrinėjame prekių gabenimo jūriniais konteineriais privalumus ir trūkumus, kad galėtumėte nuspręsti, ar tai tinka jūsų įmonei ir jūsų verslo poreikiams. Jūriniai konteineriai kaina ir specialisto patarimai.
Kas yra krovinių gabenimas jūra?
Jūrų frachtas – tai prekių gabenimo jūra kaina. Jūrų frachtas nuo jūrų frachto skiriasi tuo, kad pirmoji sąvoka vartojama gabenimui tarp tospačios šalies uostų, o antroji – tarptautiniam gabenimui jūra. Yra daug skirtingų jūrų krovinių gabenimo paslaugų rūšių, kurių kiekviena turi skirtingus privalumus ir trūkumus, priklausomai nuo jūsų verslo poreikių ir reikalavimų. Populiariausias krovinių gabenimo jūra būdas yra gabenimas konteineriais. Jo metu prekės gabenamos standartiniuose, daugkartinio naudojimo konteineriuose. Konteineriai gali būti sukrauti vienas ant kito laivo triume, todėl vienu reisu galima gabenti didelį prekių kiekį. Jūrų konteineriuose galima vežti beveik viską – nuo pramoninių mašinų iki drabužių.
Jūrinių konteinerių privalumai
– Lengva gabenti – jūrinius konteinerius gabenti lengva ir paprasta. Konteineriai yra pritaikyti transportuoti ir gali būti sukrauti vienas ant kito, todėl darbuotojams lengviau juos perkelti. Juos galima lengvai perkelti iš laivo į uostą, į sandėlį ir atgal.
– Vienu metu galima gabenti didelį kiekį prekių – gabenant didelius kiekius prekių jūra galima sutaupyti daug lėšų, palyginti su kitomis transporto rūšimis. Nėra viršutinės ribos, kiek prekių galima sutalpinti į jūrinį konteinerį, todėl tai idealus pasirinkimas įmonėms ir organizacijoms, kurioms vienu metu reikia gabenti daug prekių.
– Maža prekių sugadinimo rizika – gabenant krovinius jūra patiriama mažiau streso nei kitomis transporto rūšimis, todėl mažesnė tikimybė, kad prekės bus sugadintos. Jūrų konteineriais gabenamos prekės, kurių daugelis, pavyzdžiui, chemikalai, dujos ir nafta, būtų netinkamos vežti oru ar keliais. Tai reiškia, kad yra mažesnė rizika pažeisti jautrias prekes.
Siuntimo jūriniais konteineriais trūkumai
– Ilgesnis pristatymo laikas – nors mažesnius prekių kiekius oro ar kelių transportu galite išsiųsti greičiau, gabenimas jūra yra daug lėtesnis.