Lietuvos rinkodaros sferoje veikia lygiai tos pačios taisyklės kaip ir likusiame vakarų pasaulyje. Laimi tie verslininkai, kurie pasinaudoja specialistų patarimais ir kurių kiekvienas reklamos žingsnis yra apgalvotas, suderintas ir susistemintas. Turinio rinkodara yra darbas, kurį gerai atlikti gali tik savo srities specialistai. Paprasčiausiai tai daug žinių, patirties ir kūrybiškumo reikalaujantis darbas.
Akivaizdu tik viena – investuoti į reklamą verta, kadangi tai tikrai atsipirks.
Turinio rinkodara ir parduodantys tekstai
Kai kurie žmonės galvoja, kad turinio rinkodara susideda tik iš tekstų. Tai nėra tiesa. Ji apima labai daug procesų, tačiau taip – tekstai yra vieni iš svarbiausių. Net ir paprasčiausias svetainės turinio užpildymas yra labai atsakingas darbas ir būtinai turi būti paliekamas specialistams. Daugelis verslininkų galvoja, kad jie geriausiai išmano visas smulkmenas susijusias su savo suteikiamos paslaugomis, tad jos tekstų rašytojas negali to perteikti. Puiku, tokiu atveju rekomenduojame verslininkui pačiam surašyti pačias svarbiausias gaires, kurios jam atrodo esmingiausios. Tokiu atveju rašytojas sutvarkys sakinius, gražiai juos apipavidalins ir pasistengs sukurti tokį tekstą, kuris padėtų parduoti.
Norėtume atkreipti dėmesį į tai, kad joks tekstas negali parduoti. Kai kurie verslininkai rašo skelbimus, kuriuose ieško tekstų rašytojo, kurio tekstas gali parduoti. Tai neįmanoma, kadangi prekės arba paslaugos pardavimas susideda iš daugelio veiksnių. Juolab, tekstas gali atvilioti žmogų iki konkrečios svetainės, kuriose kalbama apie paslaugas arba prekes. Visgi, jeigu jos pačios netiks klientui – niekas nepaskatins jo pirkti.
Skaityti straipsnį “Turinio rinkodara Lietuvoje: kaip ji veikia?” »