Ką reiškia įmonėje išorinė komunikacija? Kaip turėtumėte ją planuoti? Kokie geriausi sprendimai taikomi šių dienų versle internete? Išorinė komunikacija tai bendravimas su klientais, dažnai siejamas su naudos siekimu, pardavimų skatinimu. Kiekvienoje reklamoje komunikuojama tam tikra žinutė. Vienoks turinys turi didesnį poveikį, kitoks – mažesnį.
Taigi, pirmiausia nusistatykite verslo internete išorinės komunikacijos būdus: reklama, socialiniai tinklai, spaudos pranešimai, naujienlaiškių siuntimas.
Išorinė komunikacija kalba per turinį
Turinio marketingas tai aktuali tema visame pasaulyje, kuria diskutuojama nuolatos. Šiuo metu populiarėja idėja, jog vietoje reklaminio, pardavimus skatinančio teksto reikėtų daugiau turinio, kuriame būtų pasakojamos istorijos. Žmonės internete mato daug reklaminių pranešimų socialiniuose tinkluose, įvairiuose portaluose ir netgi savo elektroninio pašto dėžutėse. Suprantamas verslo atstovų noras tapti matomais, žinomais ir parduodančiais savo produktus, tačiau daugeliui žmonių paprasta reklama sukelia atmetimo reakciją.
Turinio marketingo specialistai pataria pasakoti istorijas, kurios būtų žymiai įdomesnės, nei tiesioginė reklama. Paimkime dvi antraštes: „Porceliano puodeliai Jums su nuolaida“, ir „Sužinokite, kaip porcelianas virsta kavos puodeliu“. Kuri antraštė labiau domina, intriguoja? Daugeliu atvejų, jei žmogui šiuo metu nėra didelės būtinybės įsigyti puodelį, pirmoji antraštė nesudomins. Antroji antraštė gali sudominti didesnį ratą auditorijos – ne tik tiesioginį pirkėją, bet ir kiekvieną, vertinantį porcelianą.
Puiku, jei išorinė komunikacija derinama su reklamine žinute ir įdomiu turiniu, istorijomis. Turiniui priklauso ir nuotraukos bei vaizdo įrašai, kurie turėtų būti kokybiški.
Sėkminga komunikacija per naujienlaiškius
Kaip pavyzdį paimkime komunikaciją per naujienlaiškius. Naujienlaiškiai yra gera priemonė todėl, kad jie gali tiesiogiai pasiekti prekės ženklo auditoriją, juose galima naudoti daug išraiškos būtų – tekstą, nuotraukas, vaizdo įrašus. Elektroniniuose laiškuose galima sutalpinti ir visą istoriją ir tik kelis sakinius, užuominas bei nukreipimą į žinutės tęsinį. Turinyje gali būti reklaminis pasiūlymas ir naudinga auditorijai informacija.
Išorinė komunikacija per naujienlaiškius bus sėkmingesnė, pasirinkus pažangias el. laiškų kūrimo platformas, kurios leistų ne tik patraukliai sumaketuoti turinį ir išsiųsti, bet ir pateiktų analizę. Būtent analizės dėka galima atrinkti auditorijai įdomiausias temas bei pasiekti didžiausių pardavimų.