Klientai perka iš įmonės ne tik todėl, kad jiems patinka produktai ar paslaugos. Jie perka ir tampa nuolatiniais klientais, nes jaučia teigiamą ryšį su įmone. Kai jau turite klientą, verta investuoti į tai, kad jis taptų nuolatiniu klientu.
Kurti nuolatinius klientus yra lengviau nei pritraukti naujų klientų. Be to, kur kas ekonomiškiau kurti klientų lojalumą tiems, kurie jau pirko iš jūsų, nei pritraukti visiškai naujus klientus. Apsvarstykite šiuos svarbius pakartotinių klientų rodiklius:
- Naujo kliento įsigijimas gali kainuoti penkis kartus brangiau nei pakartotinio kliento sukūrimas.
- Klientų išlaikymo padidinimas vos 5 % gali padidinti pelną nuo 25 % iki 95 %.
- Pardavimo esamam klientui sėkmės rodiklis yra 60-70 %, o pardavimo naujam klientui sėkmės rodiklis yra nuo 5 iki 20 %.
Pareto principas teigia, kad 80 proc. jūsų verslo sudaro 20 proc. jūsų klientų.
"Nors svarbu pritraukti naujų pirkėjų, tačiau taip pat naudinga, kad jau esamiems klientams parduotumėte dar ir dar kartą", – sako Deana Thornton, "Shopify" produktų rinkodaros direktorė. "Turėdami strategijas, skatinančias pakartotinius pirkimus, užtikrinsite savo verslo tvarumą ir ilgaamžiškumą."
Kurdami santykius su savo auditorija, išlaikysite ją įsitraukusią ir norinčią sugrįžti dar kartą. Pasinaudokite šiais patarimais, kad įkvėptumėte daugiau pakartotinių pirkėjų ir užmegztumėte pelningesnius santykius su lojaliais klientais.
Ar esate pasirengę pradėti savo internetinį verslą? Dabar galite pardavinėti fizines prekes arba užsisakyti susitikimus tiesiai iš savo svetainės naudodami "SharkLinker" agentūros paslaugas.
Supraskite savo klientus
Kai perkate dovaną draugui ar mylimam žmogui, žinote, kad iš tiesų svarbi yra mintis.
Kitaip tariant, svarbiausios ir didžiausią poveikį darančios dovanos yra tos, kurios yra apgalvotos. Jūsų auditorija nėra kitokia. Didžiausią poveikį darančios rinkodaros kampanijos ir iniciatyvos yra apgalvotos ir pritaikytos jūsų auditorijai.
Tačiau tam turite suprasti savo auditoriją, o tai reiškia, kad turite nustatyti pagrindinius tikslinės auditorijos požymius.
Nustatykite tikslinę auditoriją, kad geriau išlaikytumėte klientus
Nors nė viena tikslinė auditorija nėra monolitas, greičiausiai ji turi bendrų ypatybių, kuriomis galite pasinaudoti ir užmegzti ilgalaikį ryšį.
- Demografiniai duomenys, pavyzdžiui, amžius, lytis, išsilavinimo lygis ir pajamos.
- įsitikinimai, vertybės ir gyvenimo būdas.
- Skausmo taškai arba tai, kas jiems neleidžia miegoti naktimis.
- Motyvacija, tikslai, norai ir siekiai.
- Bendravimo pageidavimai, pavyzdžiui, telefonas, el. paštas ar socialinė žiniasklaida.
- Socialinės žiniasklaidos kanalai, kuriais jie naudojasi geriausiai mokydami.
Nustatę šiuos požymius, galite sukurti tikslinio kliento asmenybę (arba pirkėjo asmenybę), kuri fiktyviai atspindės jūsų idealų klientą.
Šiame išsamiame profilyje aprašomos asmens, kurį norite matyti kaip nuolatinį klientą, savybės, elgesys, pageidavimai, motyvacija ir skausmo taškai.
Pirkėjo profilis gali būti naudingas kuriant asmeniškesnes ir veiksmingesnes rinkodaros kampanijas, kurios sulauktų atgarsio tarp jūsų idealių klientų.
Analizuokite klientų elgseną ir pageidavimus
Jūsų pirkėjo profilis turėtų nuolat keistis, kaip ir nuolatinio kliento interesai ir pageidavimai. Įsitikinkite, kad profilis tikslinamas atsižvelgiant į kintančią tikslinės grupės elgseną ir pageidavimus.
Palengvinkite klientų patirtį
Jūsų klientai sunkiai dirba, kad uždirbtų pinigus: negalite tikėtis, kad jie sunkiai dirbs, norėdami juos išleisti. Klientai daug dažniau perka ir tampa nuolatiniais klientais, jei jiems suteikiama lengva, nesudėtinga ir neapsunkinta patirtis.
"Kad paskatintumėte žmones grįžti į jūsų svetainę, turite turėti supaprastintą pirkimo kelią, – sako Deana." Patekę į jūsų svetainę, jie turi greitai rasti tai, ko ieško."
Jei norite sukurti svetainę, į kurią klientai norės sugrįžti vėl ir vėl, nepamirškite šių pagrindinių dalykų:
- Svarbią informaciją paverskite lengvai randama. Informaciją apie kainas, klientų paskyras, užsakymo būseną ir kitus pagrindinius dalykus turėtų būti lengva rasti. Jei vykdote akciją, įsitikinkite, kad raginimas imtis veiksmų (CTA) yra matomas pagrindiniame puslapyje ir visuose nukreipiamuosiuose puslapiuose.
- Įsitikinkite, kad svetainėje galima lengvai atlikti paiešką. Apsvarstykite taksonomiją – svetainės organizavimą ir ženklinimą – ir naudokite tą pačią kalbą, kuria jūsų nuolatiniai klientai apibūdina tai, ką parduodate. Gera svetainės taksonomija padeda žmonėms lengvai rasti tai, ką jie nori įsigyti.
- Demonstruokite savo produktus. Vaizdai, kuriuose išryškinamos geriausios jūsų produktų ar paslaugų savybės, gali padėti paskatinti klientus pirkti. "Rinkitės tokius vaizdus, kurie tiksliai atspindi jūsų produktus ir prekės ženklą, – sako reklamos specialistas iš "SharkLinker" "Tai gali būti 360 laipsnių vaizdai, kuriuose prekės rodomos iš visų kampų, arba stambūs planai, išryškinantys svarbias detales ar dizaino ypatybes."
- Skatinkite pirkti naudodami apžvalgas. Trys ketvirtadaliai pirkėjų naudojasi atsiliepimais, kad galėtų įvertinti produktus. Galite siųsti automatinį el. laišką nuolatiniams klientams arba žmonėms, kurie neseniai pirko, ir paprašyti jų pasidalyti produkto ar savo patirties apžvalga.
- Prisitaikykite prie mobiliųjų įrenginių. Vis daugiau pirkėjų perka naudodamiesi mobiliaisiais įrenginiais. Atlikite visus reikiamus pakeitimus, kad sklandžiai vyktų mobiliojo ryšio sandorių procesas. "Nepamirškite savo mobiliosios patirties. Įsitikinkite, kad viskas rodoma tinkamai", – sako Deana. "Mobiliojoje svetainėje ar programėlėje turėtų būti taip pat lengva naršyti ir apsipirkti, kaip ir kompiuteryje."
- Pasirūpinkite, kad būtų lengva gauti atsakymus. Svetainės lankytojams gali kilti klausimų apie jūsų produktus ar paslaugas, todėl pasirūpinkite, kad jie galėtų gauti atsakymus. Kiekviename puslapyje turėtų būti nuorodos, kuriomis galima susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba el. paštu arba telefonu, arba apsvarstykite galimybę įdiegti tiesioginio pokalbio funkciją, kad greitai gautumėte atsakymus į paprastus klausimus.
- Kuo daugiau mokėjimo būdų – tuo geriau. Pasirūpinkite, kad jūsų mokėjimo vartai būtų įvairūs ir apimtų daugybę mokėjimo būdų. Apsvarstykite galimybę įtraukti "Pirk dabar – mokėk vėliau" (BNPL) metodus, tokius kaip "Klarna", "AfterPay", "Affirm", "Paypal" ir t. t., taip pat kitas patogias alternatyvas.
Tobulinti produktų pasiūlą, kad klientai būtų nuolatiniai.
Vienintelis pastovus dalykas elektroninės prekybos pasaulyje yra pokyčiai. Jei siūlote tuos pačius produktus, kuriuos siūlėte prieš kelerius metus, prarandate didžiulę galimybę.
Vietoj to, jūsų produktų pasiūla turi nuolat tobulėti, kad atitiktų besikeičiančius nuolatinių klientų poreikius.
Nesvarbu, ar siūlytumėte kelis tam tikro produkto variantus su skirtingomis kainomis, ar pristatytumėte visiškai naujus produktus, produktų pasiūlos tobulinimas gali išlaikyti jūsų prekės ženklą šviežią, kad pritrauktumėte nuolatinius klientus ir padidintumėte klientų išlaikymą. Tai taip pat gali padėti jums pritraukti naujų dolerių iš naujų klientų: tai abipusiai naudinga!